GDPR

Til medlemmer af Entomologisk Forening/abonnenter på Entomologiske Meddelelser

Fra den 25. maj 2018 vil hele Europa have en ny fælles lov om behandling af persondata: Persondataforordningen. Formålet med den nye lovgivning er at styrke beskyttelsen af enkeltpersoners personlige oplysninger.

Du kan læse om loven her: General Data Protection Regulation (GDPR).

PERSONLIGE OPLYSNINGER

Vi skal hermed informere dig om at vi har adgang til flg. personlige oplysninger, som er en forudsætning for dit medlemskab/abonnement:

Navn

Mail-adresse

Tlf.nr. (hvis oplyst)

I forbindelse med udsendelse af Entomologiske Meddelelser deles dit navn og adresse med trykkeri og Post Nord. Dine personlige oplysninger deles ikke med andre.

Hvis du er indforstået med dette, skal du ikke foretage dig noget.

Alternativt beder vi dig om at kontakte os.

NYHEDSBREVE

Vi udsender regelmæssigt nyhedsbreve med informationer om møder og lignende via mail, ligesom de lægges på foreningens hjemmeside og Facebook-side.

Ønsker du ikke at modtage en personlig mail med nyhedsbreve, bedes du venligst meddele os dette.

VED UDMELDELSE

I tilfælde af udmeldelse af foreningen/ophør af abonnement sletter vi naturligvis dine personlige oplysninger i vores arkiv.

Bestyrelsen for Entomologisk Forening